27 Mart 2014 Perşembe

11



Yorgun ve uykusuz geçen geceden sonra gözlerim uykuya yenik düşecekken Kübra hemşirenin sesiyle irkildim "Günaydın bugün nasıl hastamız ? "Daha iyiyim ama bacağımda biraz ağrı var bir de boynum, bu boyunluk daha ne kadar kalacak ? "
"Gerektiği kadar bunada şükredin geldiginizde öldüğünüzü sanmıştık Ferru hoca çok uğraştı sizi hayata döndürmek için başardı da " Ferru hoca ? Diye ismi tekrarladım 
" Evet hastanemizin en iyi doktorlarındandır bugün nöbetçi sanırım bugün sizi görmeye gelir..

"Kübra hemşire birsey sormak istiyorum " Elbette deyip tebesüm etti" ilk uyandığım akşam bana bir kızdan bahsetmiştiniz hani sevgilim olduğunu sandığınız kız ..."Evet güzel kızdı Allah için ve durmadan hastanenin koridorunda ne yapacağını bilmez bir şekilde sizin uyanmanızı bekledi .Sevgiliniz sandığım için ısrarlarına dayanamayıp bir kaç kez odanıza girmesine izin verdim .Öleceksiniz diye ödü kopuyordu bazen size bir şeyler fısıldıyor sonra gözlerinden yaşlar boşalıyordu .Kübra hemşirenin söyledikleri aklımı karıştırmıştı .Bu kızın o kız olma ihtimali zihmimde şimşek.gibi çaktı. Olabilir miydi ,Neden olmasın ?155 i arayıp adresi vermiştim polisler eve gidip kızı kurtarmış olabilirler.
Sonra işin içinden cıkamayacağım bir soru peydahlandı zihmimde 
peki beni nasıl bulmuştu. ?

2 yorum: