26 Mart 2014 Çarşamba

8



Ağır bir ilaç kokusu burnumun direklerini sızlatıyor ,göz kapaklarımı kaldırmak , bir haltercinin ağırlığı kaldırırken zorlandığı kadar beni zorluyordu ,Hafif griye çalmış beyazlığını kaybetmiş bulanık bir tavan gözüme ilk çarpan nesneydi .Boynumu yan tarafa çevirmeye çalıştım .Keskin bir ağrı ve çenemi bastıran boyunluk buna izin vermedi .
Hastane odasında olduğuma kanat getirdim ve ölmediğime sevindim ...
Çok şükür ...
Aklıma ilk gelen saatin kaç olduğuydu "Hemşire ,Hemşire "diye bağırdım ama sesim fanatik bir taraftarın derbi maçından sonraki sesinden farksız, cılız ve kısıktı ..Buna rağmen hemşire sesimi duymuş olmalı ki Artık kiminle konuşuyorsa" Hastamız uyandı galiba ,sonra görüşürüz canım" dediğini duydum.Bu orta yaşlı olduğunu tahmin ettiğim hemşirenin sesi ve o sesle birlikte bana doğru geldiğini fark ettiğim adımlarının geldiği yöne doğrulmaya çalıştım .Bu ne mümkündü ..!

-Nasılsınız ? 
+Sanırım iyiyim 
+Saat kaç oldu ?
-Dokuza geliyor ..
+Sabah dokuz mu ?
-Hayır akşam ..
+Ne zamandır buradayım ?
-Yaklaşık 10 gündür

15 yorum:

  1. Ooo 10 gün mü? Eeee kıza ne oldu ki? Çok heyecanlı :)

    YanıtlaSil
  2. olayı ortasından yakalamak daha doğrusu yakalayamamak çok acıymış :)
    okudğum şey çok güzel ancak bi öncesi var gibi gibi :/
    Bu arada selam, bloğuma beklerim.
    feraseden.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e öncesi var tabi. bu 8. bölüm :)

      sana da selam...
      Geldim gördüm blogunu. yine ziyaret etcem :)

      Sil
    2. ayy deme ya baştan başlicam desene :)
      Tamam ben severim böyle kopmayan hikayeleri.
      T.Ederim

      Sil
    3. Rica ederim ne demek :)
      Belki ileride roman fln yaparım bilemedim şimdi :)

      Sil
    4. güzel severim ve okurum da zevkle.
      Sevdim burayı.

      Sil
    5. teşekür ederim :)
      beklerim elbette :)

      Sil
    6. oooof :/ okdudum en baştan, e ama sen böle yaparsan ben uyuyamam, Allah aşkına yaz sen durmadan :) e yani buraya kadar geldim tıkandım oldu mu şimdi? :/ Çok gıcıksın, Sevgiler, FARAŞ

      Sil
    7. birazadan dokuzuncu bölümü de yayınlayacağım o zaman. şu an taslak aşamasında :)
      Beğendiğine çok sevindim :)

      Sil
    8. delimisin, beğenmek ne demek, bitmesin diye yavaş yavaş okudum ezik gibi :D
      rica ederim bekletmeyiniz bayım :/

      Sil